Sunday, August 25, 2013

WEST 25th Anniversary - Sunriver

It doesn't feel like it was so long ago, but five years ago this was the reason I decided to move to Oregon... We did our five-year company anniversary celebration in Sunriver and I've been in love with Oregon ever since. It was great to see old and new friends, biking, kayaking (Shali's husband and daughter are in the kayak below), horseback riding, and laughing a lot. I wish I could have stayed there for a month!
 
Bend e l'anniversario della mia ditta cinque anni fa sono le ragioni per cui mi sono spostata in Oregon. E cinque anni dopo, eccoci qui tutti insieme per un'altra tornata. Sono andata in bici (adoro la mia nuova bici!), a fare kayak, a cavallo, e ci siamo ripuliti per foto e cena semi-seria con tutti i dipendenti. Qui sotto e' il mio ufficio (che carini che siamo, vero??), e piu' sotto e' tutta la mia ditta.

  

Here's our Portland office (above) and the entire company (below)...Aren't we pretty??? Of course, dressed-up and suited-up for a change :)
 

No comments: