Sunday, January 19, 2014

9 Gennaio - Matrimonio Eleonora Parte 1

Alla sera di un giovedi' della scorsa settimana, mi sono diretta verso Lake Oswego dove Eleonora e Jimmy hanno ufficialmente firmato le loro carte di matrimonio. E' un po' strano visto che il matrimonio vero e proprio (quello con le damigelle, ecc.) non sara' fino all'estate, ma consideratelo il pre-matrimonio.


Last week I went to a club house in Lake Oswego where my friend Eleonora got married (to Jimmy). It was a bit strange since the real wedding ceremony won't be till this coming summer, but this was the quick-and-dirty version. Here's me signing the marriage certificate below...

Ecco la mia firma qui sopra per mettere tutto su carta, e il certificato qui sotto... E' stato tutto molto veloce. "Io prendo te come mio sposo", "Io prendo te come mia sposa", e "Congratulations!".

They're married! It was this quick, yes. "I take you as my husband", "I take you as my wife", and that was it! Below is a picture with the bride and groom and witnesses. The other witness was Andrea, a friend of Eleonora who just moved from Michigan with his girlfriend, Natalia, to work at Intel.

Gli sposi e i due testimoni sono qui sopra (io e Andrea, amico italiano di Eleonora che si e' spostato dal Michigan dopo il dottorato per lavorare alla Intel in citta'). E qui sotto i due sposi sorridenti e tutta la combriccola che si e' radunata in un ristorante dopo la cerimonia per festeggiare. Congratulazioni bella!

Party picture! After the ceremony, we went to a restaurant to celebrate and got to know a bunch of people I somehow never met before. It was really great and can't wait for the "real" wedding!

No comments: